Alle kunder må være fylt 18 år.

 

Betaling:

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Alle kostnader knyttet til kjøpet, varer og frakt, vil fremkomme i kjøpsprosessen før man utfører selve betalingen.
Når du handler hos oss forhåndsbetaler du varene ved bruk av PayPal eller bankoverføring. Vi sender varene så snart ordren er betalt.

 

Feil ved betaling

Noen ganger kan det oppstå feil i betalingsprosessen. Dersom du ikke mottar en bestillingsbekreftelse på e-post, er det ikke sikkert betalingen er registrert. Sjekk din konto i nettbanken/paypal eller ta kontakt med oss dersom du er i tvil om betalingen har gått igjennom.

 

Rabattkode/gavekort

Dersom du har rabattkode, legges denne inn i feltet «Coupon code/rabattkode» i handlekurven.

Gavekort registreres også i handlekurven. Du kan benytte gavekortet på flere bestillinger inntil beløpet er brukt opp.

 

Frakt/Levering

Villheim sender foreløpig varer kun til kunder i Norge. Vi bruker Postens satser for å sende pakker.
I selve kassen regner nettbutikken selv ut hva dine varer veier til sammen og også hvor mye du skal betale. Du kan velge mellom A eller B post for de små pakkene. B post bruker ca 2 dager lenger enn A post og er et billigere alternativ. Ingen av disse er forsikret eller har sporing. Ønsker du sporing kan du velge alternativet som heter på Postkontoret – varene sendes da som norgespakke.

  • Fraktfritt ved kjøp over kr 1000,-

Vi sender varene innen 48 timer etter bestilling. Postens leveringstid vil variere fra 2 til 7 arbeidsdager.
Dersom en vare ikke er tilgjengelig selv om du har bestilt den, sender vi deg den så fort den kommer på lager, uten ekstra omkostninger for deg.

 

Dersom ordren skal være en gave, kan gaven sendes direkte til mottaker ved å skrive inn leveringsadressen i høyre side på adressefeltet. Vi pakker gjerne gaven i miljøvennlig gavepapir hvis du ønsker det, legg i så fall igjen en kommentar i beskjedfeltet.

 

Angre på kjøp/retur

Dersom du angrer på kjøpet av varen, gjelder angrefristloven med 14 dagers angrefrist fra du har mottatt varen. Dersom du velger å returnere en vare, må forsegling være inntakt. Dersom forsegling på varen er brutt, vil du ikke kunne returnere varen. Dersom du ønsker å returnere en vare, må du først kontakt oss på e-post med informasjon om ønsket retur. Kjøper betaler selv porto ved retur av vare når angrefristen benyttes. Beløpet vil refunderes så snart vi har mottatt returen og senest 14 dager etter at angrefristen er benyttet.

En ordre kan kaselleres ved å kontakte oss like etter bestilling. Ordren kan da slettes og beløpet refunderes.

 

Reklamasjoner

Dersom det er feil på en vare eller vi har sendt deg feil vare, sender vi deg ny vare uten ekstra omkostninger for deg. Ved reklamasjoner, ta kontakt på e-post.

 

Personvern

Kundedata vil aldri bli delt eller solgt til en tredjepart og alle opplysninger oppbevares i henhold til Norsk lov.